Ksi?gowo?? Online

sprawd? jakie to proste

tekst alternatywny

Ksi?gowo?? Online

panel klienta

tekst alternatywny

Procedura podpisnia umowy

Jak rozpocz?? wsp?prac? z Tax Asisstance?

Umow? na obs?ug? ksi?gow? prowadzon? przez Tax Assistance mo?na podpisa? na dwa sposoby.

1. Kontakt bezpo?redni

  • Zadzwo? pod dedykowany numer telefonu 801 000 476 (pracujemy od poniedzia?ku do pi?tku w godzinach od 9 do 17)
  • Zamw rozmow? wype?niaj?c formularz kontaktowy, a Doradca Tax Assistance bezp?atnie oddzwoni do Ciebie
  • Napisz do nas e-mail na adres: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

2. Pobieraj?c dokumenty on-line

Procedura podpisania umowy w tym trybie wygl?da nast?puj?co:

  • Pobierz komplet dokumentw z adresu http://www.taxassistance.pl/dok.zip
  • Wydrukuj wszystkie dokumenty w dwch egzemplarzach
  • Zapoznaj si? z tre?ci? dokumentw
  • Uzupe?nij kwot? miesi?cznego wynagrodzenia dla biura (7, punkt 1. umowy). Kwot? wynagrodzenia mo?esz obliczy? w kalkulatorze na podstronie Cennik
  • Podpisz i podstempluj wszystkie dokumenty
  • Zadzwo? do Tax Assistance (Infolinia 801 000 476) aby umowi? termin przyjazdu kuriera (za kuriera p?aci Tax Assistance)
  • Przeka? dwa komplety dokumentw kurierowi. Kurier dostarcza dokumenty do siedziby Tax Assistance
  • Tax Assistance potwierdza Ci, ?e wszystko jest ok i mo?emy rozpoczyna? wsp?prac?
^ Top